Logg inn

Getynet ID - Enkel login til mange tjenester
  Identifisering

Infosider

Vaktmestertjenesten

Publisert 08-11-2021

Laro Eiendomsservice AS er ansvarlig for vaktmestertjenesten i borettslaget. Vaktmesterfirmaet ivaretar den daglige driften og det løpende vedlikeholdet i borettslaget. Vaktmesterens oppgaver, og prioriteringen av disse, bestemmes av styret.
 

Vaktmesteren skal som utgangspunkt kun utføre oppgaver i fellesareal. Du som eier eller beboer må i utgangspunktet selv ordne opp i eventuelle problemer eller utfordringer inne i egen leilighet. Har du f.eks. en vannlekkasje fra rør i egen leilighet, ringer du selv rørlegger (og ikke vaktmesteren) og melder skaden til styret eller eventuelt direkte til forsikringsselskapet.
 

Ved skader som du mener er borettslagets ansvar, må du dokumentere skaden og ta kontakt med styret. Haster det å få reparert skaden, f.eks. ved vannlekkasje, har du plikt til å begrense skadeomfanget, f.eks. ved å ringe en rørlegger. Gjelder det skade i leiligheten som kan ha betydning for andre leiligheter og/eller fellesareal, skal styret varsles. Kontakt styret dersom du er i tvil!
 

KONTAKT:
Ved spørsmål om fellesarealer og annet som du mener angår vaktmesteren, bes du ta kontakt med styret på metro1borettslag@gmail.com eller direkte med styreleder. Styret anbefaler bruk av elektronisk kommunikasjon for å sikre raskere saksbehandling.
 

Ved akutte situasjoner henvises det til å ta kontakt med aktuelle fagpersoner (rørlegger, håndverker osv.)

Fordelsprogram for beboereLes mer

Her er vi

Bibliotekgata 2-18
1473 Lørenskog